Toldboden 3, 2. Sal, 8800 Viborg
IT-support & Reparation | Privat og Erhverv

Priser – Midtjysk IT-support

Fan af IT-Support

Midtjysk IT-support tilbyder

Leder du efter en fast IT partner til en erhvervsløsning, eller ringer du som privat kunde der blot skal have hjælp til at få installeret en printer, så er du landet det rigtige sted.
Hos Midtjysk IT-support er der ingen opgaver der er for små, du kan derfor altid kontakte Midtjysk IT-support og få hjælp til dine computer problemer.
Henvender du dig som erhvervskunde og leder efter en mere stabil og lidt større løsning, så er Midtjysk IT-support også klar til at tilbyde dig en IT-Support løsning, som er skræddersyet lige til dit eller jeres behov.

Pr. Påbegyndt ½ time
Minimum 30 min.
Kr 349,-

Ring og modtag fjernsupport imens du sidder foran din computer.

Pr. Påbegyndet ½ Time
Minimum 30 min.
Kr 399,-

Modtag IT-support eller computer reparation hos Midtjysk IT-support

Pr. Påbegyndt time
Minimum 60 min.
Kr 949,-

Jeg kører hen til dig/jer og laver IT Support og reparation efter aftale. Kørselstid er ikke inkluderet i prisen.
Kørslen er gratis i Viborg midtby.

Opret en fast aftale og spar penge hver måned!

Erhverspakker

Leder du efter en fast IT partner til en erhvervsløsning, hvor du kender de månedlige omkostninger, så kan du oprette en skræddersyet firmaaftale og spare omkostningerne på den lange bane.

Fordelen ved at oprette en fast firmaaftale er, at du får en rabat som man ikke får ved timepriserne. Det kan betale sig hvis du ofte har brug for IT-support og har medarbejdere der også har brug for at ringe og få fjernsupport.

Se herunder de faste aftaler der er oprettet, og mangler der noget eller passer de ikke helt, er det også muligt at skræddersy en ny løsning som passer netop dig og din virksomhed.
Alle priser er vist eksklusiv moms.

Opret en erhvervsaftale og spar penge
Enkeltmandsvirksomheder
Pr. Måned(Ekskl. Moms.)
Kr 2499,-
    • Ubegrænset IT-support inden for åbningstiden.
    • Telefonsupport, mailsupport og fjernstyring.
    • Fejlfinding og hjælp til softwareproblemer.
    • Administration og support af cloud-løsninger som Microsoft 365, Dropbox og Google Workspace.
Op til 10 medarbejdere
Pr. Måned(Ekskl. Moms.)
Kr 5999,-
    • Ubegrænset IT-support inden for åbningstiden.
    • Telefonsupport, mailsupport og fjernstyring for op til 10 medarbejdere.
    • Administration og optimering af cloud-løsninger som Microsoft 365, Dropbox og Google Workspace.
    • Hjælp til daglige IT-problemer.
Op til 20 medarbejdere
Pr. Måned(Ekskl. Moms.)
Kr 9999,-
    • Ubegrænset IT-support inden for åbningstiden.
    • Telefonsupport, mailsupport og fjernstyring for op til 20 medarbejdere.
    • Avanceret administration af cloud-løsninger som Microsoft 365, Dropbox og Google Workspace.
    • Løbende proaktiv rådgivning og assistance til optimering af virksomhedens IT-løsninger.
    • Har din virksomhed mere end 20 medarbejdere?
      Vi tilbyder skræddersyede løsninger, der matcher dine behov. Kontakt os for et tilbud.

Priser på standard hjemmeside

Ekskl. moms
1 side med præsentation
DKK 2500
  • Standard WordPress tema
  • Responsiv design
  • Levering af eget logo materiale
  • Levering af egen kontaktinformationer
Ekskl. moms
1 forside med 4 undersider
DKK 4500
  • WordPress opsætning tema efter ønske
  • Responsiv design
  • Kontakt formular
  • Eget grafisk materiale leveres
  • Levering af ønskede tekster
Ekskl. moms
1 forside med 8 undersider
DKK 6500
  • WordPress tema efter eget ønske
  • Responsiv design
  • Kontakt side og formular
  • Eget grafisk materiale leveres
  • Egne tekster leveres
Ekskl. moms
1 forside med 12 undersider
DKK 8500
  • WordPress opsætning tema efter ønske
  • Responsiv design
  • Eget logo og grafisk materiale
  • Kontaktside og formular
  • Levering af egne tekster

Tilvalgs Moduler

Ekskl. moms
Minimum opsætning af wooCommerce
DKK 5000
  • Installation af WooCommerce shop modul
Ekskl. moms
Udvidet WooCommerce opsætning
DKK 8500
  • Installation af WooCommerce shop modul
  • Tilretning af frontend design
Ekskl. moms
Installation af WooCommerce og tilretning af design
DKK 11500
  • Installation af WooCommerce shop modul
  • Tilretning af frontend design
  • Shop søgefunktioner
Ekskl. moms
Installation af WooCommerce og fuld implementering
DKK 15000
  • Installation af WooCommerce shop modul
  • Frontend design
  • Udvidet søgefunktion og kategori-inddeling
  • Implementering af shop til forside produkter
  • Import af produktliste

Kan den bærbare ikke starte op?

Oplever du problemer med den bærbare eller stationære computer, så er der hjælp at hente.
Kontakt

Hyppige spørgsmål

For private sker betalingen som regel ved afhentning af udstyr eller når support opgaven er løst medmindre andet aftales. Købes der hardware betales hardwaren på forhånd.
Betaling sker via enten mobilepay eller bankoverførsel.

En printer kan som udgangspunkt sagtens installeres via fjernsupport, så længe du kan klare tilslutningen af printeren selv.
Alle drivere og softwarepakker til printeren kan installeres via fjernsupport.

Alt efter om man har brug for hjælp til fysisk at sætte computeren til, eller om det drejer sig om en ny installation samt overførsel, kan begge dele lade sig gøre.
Det er oftest således, at man som kunde bestiller en computer igennem Midtjysk IT-support som klargøres og hvor data fra forrige computer overføres til den nye.
Efterfølgende kan den enten afhentes fysisk eller den sendes til ønsket adresse.
Det er også muligt at få den leveret og opsat imod kørselsgebyr og timepris.

Fysiske reparationer foregår som oftest på værkstedet hvor computeren indleveres eller sendes til. Det er også muligt at få afhentet sit udstyr imod et kørselsgebyr.
IT-support på software foregår oftest via fjernsupport medmindre det ikke er muligt at tilgå computeren via internettet.

Ofte stillede spørgsmål