
Om Midtjysk IT-support
Midtjysk IT-support har kompetencerne i, at hjælpe den almene bruger med deres computer eller Mac problemer, samt problemløsning af netværks og internet fejl.
Mange kunder har oftest brug for lidt hjælp på vejen til deres PC eller Mac, for nemt at kunne komme videre med deres hverdag eller daglige arbejdsopgaver.
Alle computer reparationer og software installationer udføres med stor omhu, og med mere end 20 års erfaring og kendskab indenfor IT, bliver der taget højde for mange evt. uforudsete problemer.
Virksomheden bygger derfor på et stærkt grundlag, hvor der er stor fokus på kvaliteten af det arbejde og de opgaver som udføres.
Hos Midtjysk IT-support går jeg meget op i at hjælpe med at kunden anskaffer sig den helt rigtige computer, til den enkeltes helt specielle behov.
Der lægges hverken mere eller mindre oveni prisen på kundens nye computer. Der hjælpes gerne på vej til et godt køb, så kunden får en god oplevelse med deres nye computer.
Hos Midtjysk IT-support er det vigtigt for mig, at alle kunder får den hjælp som de behøver, uden at skulle betale en formue for en tekniker.
Overpriser har stået på længe nok og jeg vil gerne være med til, at alle kan få råd til at få hjælp til deres computer problemer og reparationer og eller opfylde deres ønsker, uden at skulle gå fattige fra stedet.
Hos Midtjysk IT-support vil jeg gerne se kunden igen når der opstår nye problemer, eller når kunden skal have hjælp til at købe en ny computer.
Derfor er det vigtigt for mig, at vi sammen taler om problemerne som kunden oplever.
Når vi i fællesskab er kommet frem til en problemløsning og en pris, går vi i gang med arbejdet og jeg vil gøre alt hvad der står i min magt til, at du som kunde, føler du har fået lige netop det du har haft behov for.
Alle priser er vejledende, det betyder at alle opgaver er individuelle, der er ingen skjulte hensigter og jeg hjælper gerne en tidligere kunde, hvis kunden mener der fejl og mangler i installationerne el.

Hvorfor vælge Midtjysk IT-support
Der lægges værdi i at udføre en professionel, ærlig, behagelig og komplet løsning til både private og virksomheder, som vi selv kan være stolte af.
Det er utrolig vigtigt at der kommer positiv feedback på de opgaver der udføres, så fremtidige kunder kan føle sig trygge ved at modtage IT support.
Muligheden for at få computer reparationen og IT supporten udført tæt på hvor man befinder sig, er essentiel i forhold til det gode samarbejde der er imellem mig og kunderne.
Længere åbningstider betyder også kunderne har større mulighed for at afhente og aflevere udstyr samme dag og derved opnå hurtigere ekspedition.